Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste ja henkilötietosuojarekisteriseloste (GDPR)
1. Rekisterinpitäjä
Tristan Service Oy, y-tunnus: 3103647-9
Satakunnankatu 7
78300 Varkaus
Puhelin: 0400 619 366
2. Rekisterin hoitaja
Timo Kinnunen
Sähköposti: timo.kinnunen@tristanservice.fi
3. Rekisterin nimi
Tristan Service Oy:n asiakasrekisteri
4.1 Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Tristan Service Oy:n asiakasrekisteriä käytetään asiakassuhteen ylläpitoon, tilausten käsittelyyn, arkistointiin ja seurantaan. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä.
Tristan Service Oy keräää vain toiminnan kannalta tarpeellista tietoa, johon on saatu suostumus asiakkaalta. Suostumus syntyy automaattisesti, kun asiakas tilaa, ostaa tai varaa tuotteita tai palveluita Tristan Service Oy:n verkkokaupasta tai myymälästä. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.
Tietoja voidaan käyttää myös Tristan Service Oy:n suoramainonnan kohdistamiseen silloin kun asiakas on tilannut uutiskirjeen ja haluaa sen antamaansa sähköpostiin. Asiakas voi perua sähköpostitse tapahtuvan markkinointiluvan koska tahansa. Peruutus onnistuu puhelimitse, sähköpostilla, kirjeitse, asiakastilillä (jos rekisteröitynyt) tai sähköpostimarkkinointikirjeen alaosassa olevan linkin kautta.
5. Rekisterin tietosisältö
Rekisterissä voidaan käsitellä seuraavia tietoja ja niiden muutostietoja:
6. Säännönmukaiset tietolähteet
Henkilötietoja kerätään rekisteröidyltä itseltään. Rekisteröidyn osto- ja käyttäytymistietoja kerätään rekisterinpitäjän kassajärjestelmistä sekä sähköisistä järjestelmistä. Henkilötietoja voidaan kerätä ja päivittää myös henkilötietoja koskevia palveluja tarjoavilta viranomaisilta.
7. Tietojen luovuttaminen ja siirtäminen
Tietoja voidaan siirtää rekisterinpitäjän suoramarkkinointirekistereihin (esim. sähköpostimarkkinointia varten), jollei rekisteröity ole sitä kieltänyt. Tristan Service Oy ei myy rekisteritietoja.
Tristan Service Oy voi lisäksi siirtää henkilötietoja seuraaville vastaanottajille tilausten ja ostosten käsittelyn puitteissa perustuen sopimusvelvoitteisiimme asiakasta kohtaan:
8. Rekisterin suojaus
Sähköisessä muodossa olevat henkilötiedot on suojattu tietoturvan toimialalla yleisesti hyväksyttävin teknisin keinoin, kuten palomuurein ja salasanoin. Asiakastietoja sisältävän järjestelmän käyttöön ovat oikeutettuja vain ne työntekijät, joilla työnsä puolesta on oikeus käsitellä asiakastietoja. Kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana järjestelmään.
9. Rekisteröidyn oikeudet
Tarkastus- ja oikaisuoikeus
Rekisteröidyllä on henkilötietolain mukainen oikeus tarkastaa häntä koskevat rekisteriin tallennetut tiedot. Tarkastusoikeutta koskevat yhteydenotot tulee tehdä kirjallisina ja allekirjoitettuina kohdassa 1. mainittuun osoitteeseen.
Jos rekisteröidyissä tiedoissa on virheitä, rekisteröity voi esittää kohdassa 2. mainitulle rekisteriasioista vastaavalle henkilölle virheen korjaamista koskevan pyynnön.
Kielto-oikeus
Rekisteröidyllä on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä itseään koskevia tietoja suoramainontaa, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimusta samoin kuin henkilömatrikkelia ja sukututkimusta varten.
Kielto- ja oikaisuasioissa rekisteröity voi olla yhteydessä kohdassa 2. mainittuun rekisteriasioista vastaavaan henkilöön puhelimitse, sähköpostilla tai postitse.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.3.2020 alkaen.
Tristan Service Oy
Satakunnankatu 7
78300 Varkaus
+358 400 619 366
timo.kinnunen@tristanservice.fi
www.tristanservice.fi
3103647-9
Tristan Service Oy (Y-tunnus 3103647-9) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin Tristan Service Oy:n toimitusehtoihin.
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (ent. Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.
Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.
Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Tristan Service Oy yleiset ehdot.
Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja Tristan Service Oy välille. Tristan Service Oy toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot.
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla verkkopankkien maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.
Luottokortit
Maksutapoina ovat: Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express -kortti.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj (Y-tunnus: 2122839-7)
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Tristan Service Oy
Satakunnankatu 7
78300 Varkaus
+358 400 619 366
timo.kinnunen@tristanservice.fi
www.tristanservice.fi
3103647-9
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.